مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 18:062018-10-16اجتماعي

اختصاص 150 میلیون دلار برای مبارزه با گرد و غبار


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از اختصاص 150 میلیون دلار اعتبار به منظور مبارزه با گرد و غبار در کشور در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، خلیل آقایی ظهر امروز در حاشیه بازدید از دره گردو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مسئولیت توزیع و مدیریت 150 میلیون دلار اعتبار با سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور مجری پروژه های مبارزه با گرد و غبار در کشور است.

وی با بیان اینکه در سال جاری در راستای مبارزه با ریزگردها تمرکز و اولویت با استان خوزستان است، افزود: بخشی از ریزگردها منشا خارجی دارد که کارشناسان منشا خارجی آن را 60 تا 70 درصد تخمین زده اند.

 رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور تصریح کرد : ایران در سال های گذشته و بعد از انقلاب از ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی در راستای مبارزه با گرد و غبار و تثبیت شن های روان داشته ودر دنیا به عنوان کشوری زبانزد و صاحب علم و فن مطرح بوده است.

آقایی با اشاره به مذاکرات ایران با سازمان جهانی فائو  به منظور مقابله با ریزگردهایی که منشا خارجی دارد، بیان داشت: کارشناسان خارجی طی بازدیدی که از حاشیه کشور و کشورهایی که منشا گرد و غبار هستند به عمل آوردند اذعان داشتند که ایران دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی در این زمینه است و ورود به منظور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 150 میلیون دلار برای مبارزه با گرد و غبار

اختصاص 150 میلیون دلار برای مبارزه با گرد و غبار