مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 18:062018-10-16اقتصادي

سیب زمینی استان اردبیل به لحاظ کیفی بیشترین صادرات را دارد


مدیر کل محصولات علوفه ای و جالیز وزارت جهاد کشاورزی گفت: اردبیل از قطب های مهم تولید سیب زمینی در کشور بوده و کیفیت آن به قدری بالاست که بیشترین میزان صادرات به خارج از کشور را نیز به خود اختصاص داده است .

- مدیر کل محصولات علوفه ای وزارت جهاد کشاورزی: سیب زمینی استان اردبیل به لحاظ کیفی بیشترین صادرات را دارد مدیر کل محصولات علوفه ای و جالیز وزارت جهاد کشاورزی گفت: اردبیل از قطب های مهم تولید سیب زمینی در کشور بوده و کیفیت آن به قدری بالاست که بیشترین میزان صادرات به خارج از کشور را نیز به خود اختصاص داده است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حسین اصغری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان اردبیل قابلیت ها و توانمندیهای بسیار بالایی در کشت انواع محصولات زراعی و باغی دارد و از قطب های مهم تولید سیب زمینی در کشور است.

وی افزود: کیفیت تولید سیب زمینی در این استان به قدری بالاست که بیشترین میزان صادرات به خارج از کشور را نیز به خود اختصاص داده است.

مدیر کل محصولات علوفه ای و جالیز وزارت جهاد کشاورزی ادامه داد: افزایش بهره وری به ازای آب مصرفی یکی از مهمترین اهدافی است که با جدیت آن را دنبال می کنیم و زمانی تولید سیب زمینی مقرون به صرفه است که با آب کمتر بیشترین میزان محصول در واحد سطح را بتوانیم تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیب زمینی استان اردبیل به لحاظ کیفی بیشترین صادرات را دارد

سیب زمینی استان اردبیل به لحاظ کیفی بیشترین صادرات را دارد