مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 18:052018-10-16پزشكي

انجام 20 درصد از معاینات کل کشور در پزشکی قانونی استان تهران


مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران از انجام 20 درصد معاینات کل کشور در پزشکی قانونی استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود قادی پاشا در جریان بازدید استاندار تهران از مرکز تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران در تشریح آمار 6 ماهه نخست سال جاری گفت: در این 6 ماه 100 هزار معاینات بالینی در این مرکز انجام شده است.

باید به این نکته توجه داشته باشیم که استان تهران استان ویژه ای است به شکلی که 14 درصد آمار کل معاینات در این استان انجام می شود.

وی افزود: سالی 12 هزار و 264 مورد معاینه اجساد انجام می شود که به این ترتیب به صورت میانگین نزدیک به 21 درصد معاینات کمیسیون و تشخیصی در کل کشور در استان تهران انجام می شود.

وی ادامه داد: در حوادث دسته جمعی استان هایی که درخصوص انجام معاینات با مشکلاتی مواجه هستند، معاینات را به استان تهران ارجاع می دهند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران با اشاره به مساحت 18 هزار مترمربعی بنای مرکز تشخیصی آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران گفت: این مرکز به عنوان یکی از مراکز برتر در خاورمیانه قلمداد می شود که از آزمایشگاه های سم شناسی و ژنتیکی مجهزی برخوردار است.

وی ادامه داد: در 5 ماهه نخست سال جاری حدود 100 هزار و 788 مورد معاینه در این مرکز انجام شده که از این میان شاهد افزایش 6.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام 20 درصد از معاینات کل کشور در پزشکی قانونی استان تهران

انجام 20 درصد از معاینات کل کشور در پزشکی قانونی استان تهران