مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 17:452018-10-16حوادث

توقیف 3 محموله کالای داخلی در سیستان و بلوچستان توسط تعزیرات


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از توقیف 3 محموله کالای داخلی در حال قاچاق به خارج از کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و تشکیل پرونده برای متخلفان خبر داد.

- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از توقیف 3 محموله کالای داخلی در حال قاچاق به خارج از کشور توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و تشکیل پرونده برای متخلفان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حیدر میرزایی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سیستان و بلوچستان از کشف 3 محموله قاچاق کالای داخلی خبر داد و اظهار کرد: 197 تن رب گوجه فرنگی که متخلفان قصد خروج آن به وسیله 8 دستگاه تریلی از منطقه مرزی میلک در پوشش مواد لبنی به کشور افغانستان را داشتند؛ توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) استان شناسایی و توقیف شد که این پرونده در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان زابل در دست رسیدگی است.

وی افزود: همچنین محموله های 24 تن مرغ منجمد و 24 تن روغن نیز در حال خروج از کشور به صورت غیرقانونی از یک دستگاه خودرو کانتینر در مرز شرقی کشور در سیستان شناسایی و با دستگیری متهم، این پرونده نیز در تعزیرات حکومتی زابل رسیدگی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 3 محموله کالای داخلی در سیستان و بلوچستان توسط تعزیرات

توقیف 3 محموله کالای داخلی در سیستان و بلوچستان توسط تعزیرات