مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 17:352018-10-16پزشكي

محصولات دستکاری شده بخوریم یا نخوریم؟


همزمان با روز جهانی غذا (24 مهر ماه)، مناظره ای با عنوان محصولات دستکاری شده بخوریم/نخوریم!؟ در تالار شهید شایان مهر دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

- همزمان با روز جهانی غذا (24 مهر ماه)، مناظره ای با عنوان "محصولات دستکاری شده بخوریم/نخوریم!؟ " در تالار شهید شایان مهر دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا عباسی، عضو هیات علمی گروه بیوتکنولوژی دانشگاه تهران و دکتر بهرام باغبان، عضو هیات علمی گروه بیوتکنولوژی دانشکده کشاورزی تبریز از سخنرانان این مناظره بودند.

دکتر بهرام باغبان، عضو هیات علمی گروه بیوتکنولوژی دانشکده کشاورزی تبریز در این مناظره با اشاره به برخی حواشی موجود در خصوص محصولات تغییر یافته ژنتیکی گفت: برخی تریبون ها، محصولات تراریخته را عامل نازایی می دانند و مردم را نگران می کنند، بسیاری تاکید کرده اند آمار مربوط به GMO (محصولات تراریخته ژنتیکی) منتشر نشوند، چرا می ترسیم؟ تا کی باید شاهد پیشرفت سایر کشورهایی که در این حوزه خلق نیاز کرده اند، باشیم و اسم به دنبال آن ها دویدن را پیشرفت بگذاریم؟ اگر بخواهیم ما هم برای دنیا تولیدی داشته باشیم، باید قفسه ها و محدودیت ها را بشکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصولات دستکاری شده بخوریم یا نخوریم؟

محصولات دستکاری شده بخوریم یا نخوریم؟