مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 16:402018-10-16سياسي

تعدد مراکز دانشگاهی گرمسار فرصتی برای پایتخت نشینان متقاضی تحصیل


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان با اشاره به زیرساخت های آموزش عالی در شهرستان گرمسار از مراکز دانشگاهی متعدد گرمسار به عنوان فرصتی برای مشتاقان تحصیلات عالی نام برد و گفت: - مراکز دانشگاهی گرمسار می تواند پاسخگوی بخشی از پایتخت نشینان متقاضی تحصیلات عالی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، حشمت الله عسگری در نشستی که با حضور وزیر علوم در گرمسار برگزار شد، نزدیکی به تهران را یکی از ویژگی های ممتاز شهرستان گرمسار خواند و اظهار کرد: از نظر موقعیت جغرافیایی کمتر شهرستانی در کشور موقعیت ممتاز گرمسار را دارد.

وی با اشاره به جمعیت بالای دانشجویان در استان سمنان و خصوصا شهرستان گرمسار بیان کرد: به ازای هر 6 نفر در استان یک نفر دانشجو است و این سرانه دانشجویی در گرمسار از وضعیت بهتری نیز برخوردار است.

وی با بیان اینکه گرمسار از ظرفیت ها و زیرساخت های بسیار خوبی برخوردار است افزود: گرمسار از موقعیت استراتژیک منحصربه فرداری برخوردار است و کمتر شهرستانی در کشور از چنین شتابی در توسعه در بخش های مختلف برخوردار بوده است.

معاون استاندار سمنان سرعت انباشت سرمایه و سرمایه انسانی بالا را ویژگی ممتاز دیگر گرمسار برشمرد و افزود: گرمسار به تنهایی دارای 6 منطقه ویژه و شهرک و ناحیه صنعتی است که عمده آنها در پنج-شش سال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعدد مراکز دانشگاهی گرمسار فرصتی برای پایتخت نشینان متقاضی تحصیل

تعدد مراکز دانشگاهی گرمسار فرصتی برای پایتخت نشینان متقاضی تحصیل