مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 16:212018-10-16سياسي

ساختار های مبتنی بر آیین نامه های هوایی راه کار رفع مشکلات صنعت هوایی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، - دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی، گفت: ایجاد ساختار های مبتنی بر آیین نامه های هوایی برای شرکت های خصوصی فعال در این حوزه یک ضرورت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، منوچهر منطقی، دبیر ستاد توسعه هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در خصوص مشکلات این صنعت، بیان کرد: تعامل با نهاد های بین المللی و ایجاد دوره های آموزشی فراگیر در این صنعت الزامی است.

وی افزود: اگر صنعت هوایی را به شاخه های حمل و نقل هوایی، صنعت تولید اقلام و محصولات هوایی، خدمات فرودگاهی، امنیت پرواز، ناوبری و هدایت پرنده، هوانوردی عمومی، نگهداری و تعمیرات و .

تقسیم بندی کنیم و بر این تقسیم بندی موضوع شرکت های خصوصی و دولتی را مد نظر بگیریم، آگاهی و به روز بودن در شاخص های استانداردی و مطلع بودن از آیین نامه های جدید از مهمترین مشکلات شرکت های هوایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختار های مبتنی بر آیین نامه های هوایی راه کار رفع مشکلات صنعت هوایی است

ساختار های مبتنی بر آیین نامه های هوایی راه کار رفع مشکلات صنعت هوایی است