مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 16:102018-10-16سياسي

حضور دانش آموزان اصفهانی در طرح «فرمانده دلها»


هدف از برگزاری اردوی فرمانده دلها آشنایی بیشتر دانش آموزان چهارم ابتدایی با محتوای درس فرمانده دلها می باشد که در کتاب فارسی آنها آمده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برنامه فرمانده دلها از سوی سازمان بسیج دانش آموزی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و با همکاری فرهنگسرای پایداری ویژه ‏دانش آموزان مقطع چهارم ابتدایی برنامه ریزی و در حال برگزاری است.

با توجه به اینکه در یکی از کتاب های چهارم ابتدایی به ‏معرفی شهید حسین خرازی به عنوان فرمانده دلها پرداخته شده این ویژه برنامه نیز با همین عنوان فرمانده دلها ویژه ‏دانش آموزان دختر و پسر در مقطع چهارم ابتدایی برنامه ریزی شده است.

‏ هدف از برگزاری اردوی فرمانده دلها آشنایی بیشتر دانش آموزان چهارم ابتدایی با محتوای درس فرمانده دلها می باشد که در کتاب فارسی آنها آمده است.

حضور دانش آموزان در گلستان شهدا و تجدید میثاق با آرمان های شهدا و گرامی داشت شهدای دانش آموز و الگو گزینی از سیره شهدا از دیگر اهداف برگزاری اردوی فرمانده دلها است.

فرهنگسرای پایداری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با برگزاری ویژه برنامه فرمانده دلها از 21 مهرماه تا 2 آبان ماه میزبان دانش آموزان پسر و دختر در مقطع چهارم ابتدایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور دانش آموزان اصفهانی در طرح «فرمانده دلها»

حضور دانش آموزان اصفهانی در طرح «فرمانده دلها»