مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 15:552018-10-16اجتماعي

کاهش 28درصدی میزان حریق در مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست


آتش سوزی در مناطق تحت مدیریت سازمان در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 28 درصد کاهش را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا یکی از سیاست ها و برنامه های مهم مدیریتی در سازمان حفاظت محیط زیست، حفاظت و حمایت از عرصه های طبیعی خصوصاً جنگل ها ومراتع کشور در مقابله واطفای حریق آن است.

به همین منظور در سنوات گذشته و در سال جاری اقدامات و گام های موثری در جهت پیشگیری ومقابله با حریق برداشته شده که از جمله آن می توان به تشکیل تیم های واکنش سریع در استان ها وستاد وهماهنگی با ارگان های مرتبط با توزیع تجهیزات تخصصی پیشگیری ومقابله با حریق در استان ها با توجه به تفاهم نامه منعقد شده با وزارت دفاع وپشتیبانی نیروهای مسلح اشاره کرد.

همچنین پایش مستمر مناطق تحت مدیریت توسط نیروهای اجرایی ، آموزش وفرهنگ سازی جوامع محلی داخل مناطق ومشارکت سمن ها وجوامع محلی به منظور پیشگیری ومقابله با حریق،اسکان مسافران در محل های از پیش تعیین شده و اطلاع رسانی عمومی در خصوص استفاده صحیح از طبیعت از دیگر اقدامات سازمان برای مقابله واطفای حریق در مناطق تحت مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست است.

فرهنگ سازی واعلام قوانین ومجازات های مرتبط با حریق در مناطق تحت مدیریت منطبق با قوانین ومقررات کشور واطلاع رسانی از طریق رسانه ها، استقرار چادر آتش بان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 28درصدی میزان حریق در مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست

کاهش 28درصدی میزان حریق در مناطق تحت مدیریت سازمان محیط زیست