مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 14:512018-10-16بين الملل

تاکید لیبرمن بر حمله نظامی شدید به حماس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) هنگام بازدید از اطراف منطقه نوار غزه در جمع خبرنگاران بار دیگر بر مخالفت تل آویو با درخواست جنبش حماس برای لغو محاصره .

- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بار دیگر تاکید کرد تل آویو درخواست حماس برای لغو محاصره نوار غزه را رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (سه شنبه) هنگام بازدید از اطراف منطقه نوار غزه در جمع خبرنگاران بار دیگر بر مخالفت تل آویو با درخواست جنبش حماس برای لغو محاصره نوار غزه تاکید و به لزوم اجرای حمله نظامی شدید علیه این جنبش اشاره کرد.

لیبرمن مدعی شد، لغو محاصره نوار غزه تنها یک معنی دارد و آن هم دستیابی آزاد به اسلحه و آوردن اعضای حزب الله به نوار غزه است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه بازهم مدعی شد: ما از تمامی گزینه ها استفاده کردیم، ما باید حمله قدرتمندی را علیه حماس انجام دهیم، این تنها راه برای بازگرداندن آرامش است حتی اگر این کار به درگیری همه جانبه منجر شود.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی طی چند روز گذشته در نشست های متعددی به بررسی تحولات نوار غزه پرداخت و در واکنش به اعتراضات فلس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید لیبرمن بر حمله نظامی شدید به حماس

تاکید لیبرمن بر حمله نظامی شدید به حماس