مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 14:302018-10-16بين الملل

سازمان ملل خواهان لغو مصونیت قضایی دیپلمات های سعودی مظنون در پرونده خاشقجی شد


میچل باچله امروز (سه شنبه) از عربستان و ترکیه خواست هر آنچه درباره ناپدید شدن و قتل احتمالی جمال خاشقجی می دانند، فاش سازند و همچنین از عربستان خواست مصونیت قضایی مربوط به مقام ها و تاسیسات دیپلماتیکش را لغو کند.

- میچل باچله امروز (سه شنبه) از عربستان و ترکیه خواست هر آنچه درباره ناپدید شدن و قتل احتمالی جمال خاشقجی می دانند، فاش سازند و همچنین از عربستان خواست مصونیت قضایی مربوط به مقام ها و تاسیسات دیپلماتیکش را لغو کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری رویترز، میچل باچله، کمیسیونر عالی حقوق بشر سازمان ملل در بیانیه ای از دسترسی بازرسان به ساختمان کنسولگری عربستان به رغم تاخیری دو هفته ای استقبال کرد و از مقام های هر دو کشور خواست اطمینان حاصل کنند هیچ مانع بیشتری بر سر راه یک تحقیقات شفاف، موثر، بی طرف، جامع و فوری درباره این اتفاق به وجود نیاید.

باچله از هر دو کشور ترکیه و عربستان خواست تا هر آنچه درباره ناپدید شدن و قتل فراقانونی احتمالی خاشقجی می دانند، فاش سازند.

او تاکید کرد: با توجه به وجود مدارک روشن در خصوص وارد شدن خاشقجی به کنسولگری و اینکه از آن زمان به بعد او هرگز دیده نشد، این مسؤولیت مقام های عربستان است که فاش کنند از آن نقطه به بعد چه اتفاقی برای او افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل خواهان لغو مصونیت قضایی دیپلمات های سعودی مظنون در پرونده خاشقجی شد

سازمان ملل خواهان لغو مصونیت قضایی دیپلمات های سعودی مظنون در پرونده خاشقجی شد