مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 14:262018-10-16اقتصادي

هشدار رییس سازمان دامپزشکی کشور؛ آلودگی10کانون کشور به آنفلوانزای پرندگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رفیعی پور در نشستی خبری با بیان اینکه در سال جاری دو کانون سنتی و هشت کانون صنعتی آلوده به ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان شده است، - هشدار رییس سازمان دامپزشکی کشور؛ آلودگی10کانون کشور به آنفلوانزای پرندگان رییس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه امسال 10 کانون به ویروس آنفلوانزای پرندگان آلوده شده است، گفت: تاکنون حدود 9 میلیون قطعه پرنده علیه این بیماری واکسینه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیرضا رفیعی پور در نشستی خبری با بیان اینکه در سال جاری دو کانون سنتی و هشت کانون صنعتی آلوده به ویروس آنفلوانزای فوق حاد پرندگان شده است، اظهار داشت: در مردادماه امسال، گزارشی از شیوع ویروس در واحد های مرغداری نداشتیم.

به گفته رفیعی پور، در شهریور ماه نیز تنها یک مورد آلودگی گزارش شده که این مسئله بیانگر اقدامات موثر دامپزشکی در این زمینه است.

رییس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه طی 10 سال گذشته با شیوع ویروس آنفلولانزای فوق حاد پرندگان در کشورمان مواجه بودیم، گفت: در سال 86، 275 کانون آلوده به ویروس داشتیم که این عدد در سال گذشته به 748 مورد افزایش یافت.

وی تصریح کرد: این مسئله نشان می دهد ویروس از حوزه حیات وحش به حیات اهل در حال انتقال است که با اقدامات سازمان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رییس سازمان دامپزشکی کشور؛ آلودگی10کانون کشور به آنفلوانزای پرندگان

هشدار رییس سازمان دامپزشکی کشور؛ آلودگی10کانون کشور به آنفلوانزای پرندگان