مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 14:152018-10-16فرهنگي

/این خبرهای تئاتر را بخوانید /


اجرای ابوالهول در تئاتر شهر، دو بازیگر جدید به ترکیب بازیگران «شیروانی داغ» اضافه شدند، جشنواره تئاتر الف تمدید نمی شود و اجرای سه نمایش ویژه ی ایام ماه صفر در حوزه هنری از جمله خبرهای تئاتر است.

- اجرای ابوالهول در تئاتر شهر، دو بازیگر جدید به ترکیب بازیگران شیروانی داغ اضافه شدند، جشنواره تئاتر الف تمدید نمی شود و اجرای سه نمایش ویژه ی ایام ماه صفر در حوزه هنری از جمله خبرهای تئاتر است.

نمایش ابوالهول به کارگردانی داود پور حمزه از روز چهارشنبه بیست و پنجم مهر ماه در پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، ابوالهول عنوان تازه ترین نمایش پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر است که از روز چهارشنبه بیست وپنجم مهر ماه به نویسندگی علی شمس و کارگردانی داود پور حمزه اجرای خود را آغاز می کند.

نمایش ابوالهول روایت شخصیتی به نام غریف است.

او دانشمندی است که به دلیل طراحی پلانهای نیروگاهی در عراق به صورت گم نام در پاریس زندگی می کند اما اسیر عشق دختری به نام ملی می شود.

در این اثر نمایشی که از تاریخ یاد شده ساعت 18 به مدت 50 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان به صحنه می رود، خشایار قائدرحمتی، مژگان طاهرپور، دانیال شاهسون، کمال اصغری، امیرعلی احمدی، داوود پورحمزه به عنوان بازیگر حضور دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/این خبرهای تئاتر را بخوانید /

/این خبرهای تئاتر را بخوانید /