مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 14:102018-10-16اقتصادي

امسال طغیان آنفولانزا نداریم/ بیماری تحت کنترل است


از نیمه سال گذشته برای کنترل بیماری آنفولانزی فوق حاد پرندگان که تلفات زیادی در سال های گذشته از جمعیت طیور کشور گرفت، - رییس سازمان دامپزشکی گفت: از نیمه سال گذشته برای کنترل بیماری آنفولانزی فوق حاد پرندگان که تلفات زیادی در سال های گذشته از جمعیت طیور کشور گرفت، برنامه داشتیم و همانند پارسال معتقدیم که این بیماری هم اکنون تحت کنترل است و امسال طغیانی نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا رفیعی پور در نشست خبری امروز در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا درباره وضعیت بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان و اینکه با توجه به عدم همکاری برخی از کامیون داران برای انتقال خوراک مرغ آیا احتمال شیوع آنفولانزای فوق حاد پرندگان و طغیانی شدن این بیماری در سال جاری وجود دارد یا خیر؟ گفت: اقدامات بسیاری از سال گذشته در بیش از 620 کانون شناسایی شده در کشور در راستای کنترل و مقابله با بیماری آنفولانزای فوق حاد پرندگان انجام شد که در یک مورد آن می توان به معدوم سازی حدود 20 میلیون قطعه طیور مبتلا به این بیماری و جایگزین کردن بیش از این تعداد در سالن های پرورشی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه هم اکنون مشکلی در زمینه پرورش مرغ تخم گذار و تولید تخم مرغ وجود ندارد، گفت: تولید تخم مرغ در سال جاری به بیش از 900 هزار تن رسیده که با نیاز کشور برابری می کند و سال گذشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امسال طغیان آنفولانزا نداریم/ بیماری تحت کنترل است

امسال طغیان آنفولانزا نداریم/ بیماری تحت کنترل است