مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 14:052018-10-16سياسي

توسعه روابط با کشورهای قاره آفریقا از سیاست های ایران است


رییس جمهور، توسعه و تقویت روابط با کشورهای قاره آفریقا و از جمله سنگال را از سیاستهای جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد که تهران آماده است روابط خود را با داکار در همه حوزه های مورد علاقه تعمیق بخشد.

- رییس جمهور هنگام دریافت استوارنامه سفیر جدید سنگال در تهران: توسعه روابط با کشورهای قاره آفریقا از سیاست های ایران است رییس جمهور، توسعه و تقویت روابط با کشورهای قاره آفریقا و از جمله سنگال را از سیاستهای جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد که تهران آماده است روابط خود را با داکار در همه حوزه های مورد علاقه تعمیق بخشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز سه شنبه هنگام دریافت استوارنامه امدو سو سفیر جدید سنگال در تهران گفت: تقویت روابط با سنگال به عنوان یک کشور دوست و مسلمان همواره برای ایران حائز اهمیت بوده است و با اراده دولت های دو کشور امیدواریم شاهد یک تحول دراین روابط دوستانه و برادرانه باشیم.

رییس جمهور همچنین با استقبال از سیاست تسهیل صدور ویزا برای بازرگانان ایرانی در سنگال ، اظهارداشت: شرکتهای ایرانی آماده اند فعالیت های خود را در حوزه های عمرانی، خودروسازی، داروسازی و خدمات بهداشتی در سنگال بیش از پیش توسعه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه روابط با کشورهای قاره آفریقا از سیاست های ایران است

توسعه روابط با کشورهای قاره آفریقا از سیاست های ایران است