مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 14:052018-10-16اجتماعي

پذیرش دانش آموزان اتباع خارجی در بیش از یک سوم مدارس کشور


وزیر آموزش و پرورش در آیین بهره برداری مدرسه اتباع خارجی گفت: هیچ تفاوتی بین دانش آموزان ایرانی و اتباع خارجی در برخورداری از امکانات تحصیلی نیست.

- وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح مدرسه اتباع خارجی اعلام کرد پذیرش دانش آموزان اتباع خارجی در بیش از یک سوم مدارس کشور وزیر آموزش و پرورش در آیین بهره برداری مدرسه اتباع خارجی گفت: هیچ تفاوتی بین دانش آموزان ایرانی و اتباع خارجی در برخورداری از امکانات تحصیلی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز سید محمد بطحایی در آیین افتتاح مدرسه شهدای دانایی ویژه اتباع خارجی در روستای حصار قاضی بخش جواد آباد شهرستان ورامین ، اظهار کرد: ما امروز این مدرسه را به یاد کودکان افغانستان، یمن و سوریه که در جنگ جان خود را از دست داده اند به صورت نمادین افتتاح می کنیم.

وی افتتاح هر کلاس درس را گشودن راه جدیدی برای رسیدن به دانایی بر شمرد و تصریح کرد: ممکن است این مدرسه کوچک باشد اما هر کلاس درس آن راهی را به سمت معرفت وعلم می گشاید و مسیر پیشرفت و ترقی را به سمت معرفت هموار می کند.

وزیر آموزش و پرورش افزود: به لطف خداوند و همت خیرین مدرسه ساز،8 هزار باب کلاس درس در مهرماه جاری افتتاح کردیم و2هزار باب کلاس دیگر نیز تا قبل از پایان سال 97 افتتاح می کنیم و با وجود شرایط نامطلوب اقتصادی، خیرین مدرسه ساز همت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش دانش آموزان اتباع خارجی در بیش از یک سوم مدارس کشور

پذیرش دانش آموزان اتباع خارجی در بیش از یک سوم مدارس کشور