مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 13:302018-10-16فرهنگي

اعتراض کانون کارگردانان سینما به تحریم اخیر حوزه هنری


در پی تحریم فیلم سینمایی عرق سرد توسط حوزه هنری و عدم اختصاص سالن به این فیلم، کانون کارگردانان سینمای ایران با انتشار متنی رفتار حوزه هنری را محکوم و خواستار احترام حوزه هنری به پروانه نمایش فیلم ها شد.

- در پی تحریم فیلم سینمایی "عرق سرد" توسط حوزه هنری و عدم اختصاص سالن به این فیلم، کانون کارگردانان سینمای ایران با انتشار متنی رفتار حوزه هنری را محکوم و خواستار احترام حوزه هنری به پروانه نمایش فیلم ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن نامه کانون کارگردانان به شرح زیر است: توقیف خودسرانه فیلم عرق سرد در سالن های تحت پوشش حوزه هنری بار دیگر نشان دهنده عدم تمکین این نهاد به قانون و بی احترامی به پروانه نمایش صادر شده از سوی سازمان سینمایی است.

متاسفانه حوزه هنری این فیلم را از نمایش در سالن هایش در سراسر کشور محروم کرده است.

ممنوعیت بلاموضوع و غیرقانونی نمایش برخی از فیلم های اجتماعی در تعدادی از سالن های سینما، که به عنوان بخشی از بیت المال در اختیار ارگان ها و نهاد مختلف قرار دارد، تضییع حقوق سازندگان و مالکان فیلم و مخاطبان سینما است.

از سوی دیگر شاهد هستیم که حوزه هنری پا را از قانون فراتر گذاشته و اقدام به تشکیل شورای پروانه نمایش موازی برای سانسور مجدد آثار هنرمندان بعد از پروانه نمایش ارشاد کرده است، به طوری که نسخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراض کانون کارگردانان سینما به تحریم اخیر حوزه هنری

اعتراض کانون کارگردانان سینما به تحریم اخیر حوزه هنری