مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 13:052018-10-16اقتصادي

شرایط اعطای مجوز به اقامتگاه های بوم گردی


معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: مجوز اقامتگاه بوم گردی و پروانه بهره برداری برای واحدها به استناد آیین نامه ایجاد، تکمیل و درجه بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری هست که در سال 1394 آخرین اخطاریه این آیین نامه ابلاغ شد.

- یوسف بیدخوری در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص شرایط صدور مجوز به اقامتگاه های بوم گردی اظهار کرد: بر اساس این آیین نامه که در سال 94 ابلاغ شد، اقامتگاه بوم گردی به عنوان یکی از تاسیسات گردشگری در آیین نامه گنجانده شده است و واحدهایی که شرایط لازم را برای اقامتگاه بوم گردی داشته باشند، از ما مجوز می گیرند.

وی ادامه داد: خانه های قدیمی و خانه هایی که سابقه فعالیت در گذشته را دارند، در موارد تبدیلی می توانند از ما درخواست مجوز کنند و همچنین واحدهایی که از ابتدا به صورت احداثی هستند، هم می توانند از ما تقاضای مجوز کنند.

معاونت گردشگری میراث فرهنگی خراسان رضوی تصریح کرد: معمولا متقاضیان، ساختمان و زمینی که مدنظرشان هست را پیشنهاد می دهند و ما دو معاونت گردشگری و معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع به طور مشترک دور هم می نشینیم و آنجا تصمیم می گیریم که مجوز بگیرند یا خیر.

بیدخوری خاطرنشان کرد: عمدتا واحدهای احداثی ما هنوز به بهره برداری نرسیده اند و همه واحدهایی که اکنون در دست بهره برداری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط اعطای مجوز به اقامتگاه های بوم گردی

شرایط اعطای مجوز به اقامتگاه های بوم گردی