مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 13:002018-10-16سياسي

تحصیل 110 هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس شهرستانهای تهران


مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با اشاره به آمار دانش آموزان مشغول به تحصیل در شهرستان های تهران، اظهار کرد: از مجموع 1میلیون و 4هزار دانش آموز در شهرستان های تهران، - 110هزار دانش آموز اتباع خارجی اشتغال به تحصیل دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صبح امروز، آموزشگاه 6کلاسه شهدای دانایی روستای حصارقاضی در بخش جواد آباد شهرستان ورامین با همکاری کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان و مشارکت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و با حضور سید محمد بطحایی، نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از خیرین و مسئولین به بهره برداری رسید.

در این آیین مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های تهران با اشاره به آمار دانش آموزان مشغول به تحصیل در شهرستان های تهران، اظهار کرد: از مجموع 1میلیون و 4هزار دانش آموز در شهرستان های تهران، 110هزار دانش آموز اتباع خارجی اشتغال به تحصیل دارند.

عبدالرضا فولادوند تصریح کرد: منطقه جواد آباد بیشترین اتباع را در مدارس خود جای داده است.

در ادامه مراسم ، نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این شهرستان گامی بسیار مبارک در خصوص احداث مدرسه و پوشش اتباع خارجی برداشته شده است ، گفت: گستره آموزش و پرورش بسیار وسیع است و این موضوع می طلبد که همه نهادها و ارگانها از جمله نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 110 هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس شهرستانهای تهران

تحصیل 110 هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس شهرستانهای تهران