مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 12:502018-10-16بين الملل

ترامپ و روسای جمهور هم حزبش در میخانه!


ممکن است هر رییس جمهور جمهوری خواهی در آمریکا در ذهنش این فانتزی را داشته باشد که در یک میخانه با رهبران آمریکایی محافظه کار هم حزبش در سال ها، - دهه ها و حتی قرن های پیش نشسته باشد؛ این فانتزی در قالب یک نقاشی آویزان به دیوار کاخ سفید برای دونالد ترامپ رنگ واقعیت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، انتشار تصویری از این نقاشی آویزان به دیوار کاخ سفید تحت رهبری دونالد ترامپ در شبکه های اجتماعی طی روزهای اخیر جنجال آفریده است.

منتقدان رییس جمهور آمریکا می گویند صحنه به تصویر کشیده شده همانقدر می تواند واقعی باشد که برخی ادعاهای مطرح شده از سوی ترامپ در مصاحبه با برنامه های 60 دقیقه که روز یکشنبه ایراد شد، واقعی باشند.

پیش از این هنرمندان مختلف در نقاشی هایشان عمدتا تلاش داشتند با به هم ریختن چهره ترامپ در آثارشان انزجار خود از او را نشان بدهند اما در این نقاشی کشیده شده توسط اندی توماس با اسم باشگاه جمهوری خواه ما شاهد یک دونالد ترامپ به شکلی غیرعادی، تنومند هستیم که یک لبخند دلنشین به لب داشته و در کنارش روسای جمهوری خواه سابق شامل آبراهام لینکلن، ریچارد نیکسون، رونالد ریگان، تدی روزولت و جورج دبلیو بوش دیده می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ و روسای جمهور هم حزبش در میخانه!

ترامپ و روسای جمهور هم حزبش در میخانه!