مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 12:052018-10-16حوادث

افزایش فعالیت سارقان بدون سابقه در تهران/جمع آوری 488 معتاد متجاهر از اطراف مدارس


رییس پلیس پایتخت از دستگیری و جمع آوری بالغ بر 2700 مجرم و معتاد مجاهر در پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین رحیمی در اجرای مرحله 16 از طرح رعد که صبح امروز در مقر پلیس پیشگیری پایتخت برگزار شد، اظهار کرد: 16 مرحله از این طرح با تلاش همکاران من در سطح کلانتری ها و پلیس پیشگیری اجرا شد که خوشبختانه نتایج و دستاوردهای خوبی نیز در پی داشت.

وی با بیان اینکه در این مرحله از طرح، 218 حکم قضایی اخذ شده و ماموران پلیس 218 مخفیگاه، پاتوق و محل تجمع مجرمان را در تهران شناسایی و منهدم کردند، گفت: در مجموع 657 سارق و مالخر در اجرای این طرح دستگیر شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه 19 هزار و 35 مورد از اموال مسروقه نیز در اجرای این طرح کشف و ضبط شد گفت: 26 باند سرقت نیز منهدم شد و از مجموع دستگیر شدگان 248 دستگاه خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

رییس پلیس پایتخت ارزش اموال مسروقه مکشوفه را بالغ بر 7 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این افراد تاکنون در مجموع به بیش از 13 هزار و 11 مورد سرقت اعتراف کرده اند و تحقیقات از آن ها ادامه دارد.

هشدار نسبت به افزایش فعالیت سارقان بدون سابقه سردار رحیمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به 657 سارق و مالخری که دستگیر شده اند گفت: از این تعداد تنها 204 نفر سابقه دار بوده و بالغ بر 450 نفر برای اولین بار بود که دستگیر شدند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فعالیت سارقان بدون سابقه در تهران/جمع آوری 488 معتاد متجاهر از اطراف مدارس

افزایش فعالیت سارقان بدون سابقه در تهران/جمع آوری 488 معتاد متجاهر از اطراف مدارس