مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 12:012018-10-16دانش

دود بی تدبیری یکی از مدیران دانشگاه آزاد در چشمان داوطلبان پزشکی + فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام در دوره پزشکی امسال دانشگاه آزاد با حواشی و نابه سامانی های خاصی همراه بود تا جایی که نه تنها مسئولان دانشگاهی بلکه چندصد خانواده درگیر اضطراب ها و این حواشی شده اند و سرنوشت تعداد زیادی از دانشجویان .

- دود بی تدبیری یکی از مدیران دانشگاه آزاد در چشمان داوطلبان پزشکی + فیلم داستان پذیرش داوطلبان فهرست ذخیره رشته های پزشکی دانشگاه آزاد با وجود پیگیری مسئولان و اعتراض داوطلبان همچنان حل نشده و چالش جدی برای خانواده ها ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ثبت نام در دوره پزشکی امسال دانشگاه آزاد با حواشی و نابه سامانی های خاصی همراه بود تا جایی که نه تنها مسئولان دانشگاهی بلکه چندصد خانواده درگیر اضطراب ها و این حواشی شده اند و سرنوشت تعداد زیادی از دانشجویان آینده به تصمیمات دانشگاه آزاد گره خورده است.

همه ساله یک یا دو ماه بعد از برگزاری کنکور سراسری و ثبت نام پذیرفته شدگان در دانشگاه ها، سازمان سنجش اطلاعیه ثبت نام تکمیل ظرفیت در برخی رشته ها و مراکز آموزش عالی را اعلام می کرد، اما امسال برای اولین بار طبق مصوبه شورای سنجش و پذیرش دیگر خبری از فراخوان ثبت نام تکمیل ظرفیت ها نیست و تمام دانشگاه ها موظفند در یک مرحله ظرفیت های خود را تکمیل کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دود بی تدبیری یکی از مدیران دانشگاه آزاد در چشمان داوطلبان پزشکی + فیلم

دود بی تدبیری یکی از مدیران دانشگاه آزاد در چشمان داوطلبان پزشکی + فیلم