مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 11:502018-10-16دانش

وابستگی به بودجه دولتی معضل دانشگاه ها/وجود دانشگاه های فاقد دانشجو در کشور


وزیر علوم از وابستگی به بودجه های دولتی به عنوان مهمترین مشکل دانشگاه های دولتی در کشور نام برد و گفت: همه دانشگاه های دولتی دارای ردیف بودجه خاص خود هستند.

- وابستگی به بودجه دولتی معضل دانشگاه ها/وجود دانشگاه های فاقد دانشجو در کشور وزیر علوم از وابستگی به بودجه های دولتی به عنوان مهمترین مشکل دانشگاه های دولتی در کشور نام برد و گفت: همه دانشگاه های دولتی دارای ردیف بودجه خاص خود هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامی در آیینی که به بهانه آغاز سال تحصیلی در دانشگاه دولتی گرمسار برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه گرمسار اگرچه از جوان ترین دانشگاه های دولتی است اما سرعت رشد و توسعه خوبی در این سال ها داشته است.

وی به اشاره به سفر چند هفته پیش خود به استان سمنان افزود: در آن سفر امکان حضور در شهرستان گرمسار فراهم نشد لذا امروز توفیقی شد که در موقعیت بهتری که هم دانشجویان و هم اساتید دانشگاه حضور دارند در این مجموعه حضور بیابیم.

وزیر علوم با بیان اینکه آموزش عالی در ایران با مشکل کمی روبرو نیست افزود: در حال حاضر دانشگاه های فاقد دانشجو و یا با دانشجوی کم نیز در سطح کشور وجود دارد.

غلامی با بیان اینکه تمرکز این وزارتخانه بر کیفیت آموزش عالی است تصریح کرد: در همین راستا یک ستاد مرکزی در وزارت علوم تشکیل شده و بحث کیفیت آموزشی دانشگاه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وابستگی به بودجه دولتی معضل دانشگاه ها/وجود دانشگاه های فاقد دانشجو در کشور

وابستگی به بودجه دولتی معضل دانشگاه ها/وجود دانشگاه های فاقد دانشجو در کشور