مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 11:202018-10-16سياسي

واکنش افشانی به حواشی تغییر معاون برنامه ریزی شهرداری در فضای مجازی


شهردار تهران با اشاره به برخی از دروغ پراکنی ها در فضای مجازی، گفت: به دنبال تغییر معاون برنامه ریزی شهرداری برخی از افراد در فضای مجازی مسائلی را مطرح کردند، - در حالی که آقای میرزایی با شنیدن این موضوع به خوبی رفتار کردند و هیچ رفتار غیر معمولی از ایشان ندیدم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی افشانی با حضور در مراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شوراهای شهرداری تهران ضمن تشکر از زحمات حجت الله میرزایی، معاون سابق اظهار کرد: مدیرانی که منصوب می شوند با توجه به دیدگاه و تفکرشان اقداماتی را انجام می دهند اما این اقدامات باید منجسم باشد.

وی با بیان اینکه سازمانی که انسجام نداشته باشد به موفقیت نمی رسد، اضافه کرد: مهم ترین نیاز یک سازمان انسجام، وحدت رویه و تلاش هم زمان است، تمامی افراد در یک سازمان باید به صورت هم جهت و با اهداف مشترک در یک سازمان فعالیت کنند.

شهردار تهران با بیان اینکه آشفتگی بلای بزرگی در یک سازمان است، عنوان کرد: یکی از گرفتاری های شهرداری تهران همین آشفتگی است، در این آشفتگی ها است که هر کس به هرگونه ای که می خواهد رفتار می کند.

افشانی با بیان اینکه شفافیت باعث می شود تا این آشفتگی ها کاسته شود، گفت: اگر هدایت گری مشترک و وحدت رویه وجود داشته باشد، بهره بری افزایش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش افشانی به حواشی تغییر معاون برنامه ریزی شهرداری در فضای مجازی

واکنش افشانی به حواشی تغییر معاون برنامه ریزی شهرداری در فضای مجازی