مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 11:002018-10-16بين الملل

دیدار روسای ارتش های آمریکا و ترکیه


رییس ستاد کل ارتش ترکیه با همتای آمریکایی خود در واشنگتن دی سی آمریکا دیدار کرده و دو طرف در خصوص مسائل مربوط به امنیت منطقه ای و مبارزه با تروریسم به بحث و گفت وگو پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از خبرگزاری آناتولی، یاشار گولر، رییس ستاد کل ارتش ترکیه به منظور شرکت در کنفرانس سازمان مبارزه با افراط گرایی خشونت طلب به آمریکا سفر کرده است.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع آمریکا، او در دیدار با ژنرال جوزف دانفورد رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به بحث و گفت وگو درباره امنیت و ثبات در شهر منبج سوریه و همکاری دوجانبه برای مقابله با گروه تروریستی داعش پرداخته است.

این بیانیه خاطرنشان کرد: آمریکا و ترکیه از روابط بین ارتش هایشان به شکلی قدرتمند و راهبردی و مداوم و به عنوان اعضای کلیدی ائتلاف ناتو بهره مند هستند.

توافق میان ترکیه و آمریکا بر سر منبج متمرکز بر خروج نیروهای پ ک ک و یگان های مدافع خلق کرد در استان حلب در شمال سوریه در راستای ایجاد ثبات در منطقه است.

این در حالی است که وزیر دفاع ترکیه اعلام کرده که نظامیان ترکیه و آمریکا قرار است در کوتاه مدت ماموریت آموزشی مشترک بر سر گشت زنی های ترکیبی را به پایان برساند.

وزیر دفاع ترکیه خاطرنشان کرد: سربازان آمریکایی و ترکیه ای شروع به اجرای گشت زنی های مشترک در منبج سوریه در مدت زمانی ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار روسای ارتش های آمریکا و ترکیه

دیدار روسای ارتش های آمریکا و ترکیه