مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 11:002018-10-16سياسي

اقدامات پیشگیرانه هنری در حوزه کودکان نتایج مثبتی در آینده دارد


دبیر شورای ارتقاء آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: با معطوف کردن فعالیت های خود در حوزه کودکان شاهد برکات آن در آینده هستیم.

- دبیر شورای ارتقاء آگاهی های معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه: اقدامات پیشگیرانه هنری در حوزه کودکان نتایج مثبتی در آینده دارد دبیر شورای ارتقاء آگاهی های عمومی، اطلاع رسانی و افکارسنجی معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: با معطوف کردن فعالیت های خود در حوزه کودکان شاهد برکات آن در آینده هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افتخاری در مراسم تقدیر از برگزیدگان و هیات داوران معاونت اجتماعی و پیشگیری از وی وقوع جرم قوه قضاییه که صبح امروز برگزار شد، اظهار کرد: توانستیم برای اولین بار در این حوزه ورود کنیم و معتقدم اگر تمام فعالیت های خود را به حوزه کودکان معطوف کنیم مطمئنا برکات آن را در آینده شاهد خواهیم بود.

وی افزود: ارتباطی که بین جامعه هنری و معاونت اجتماعی و پیشگیری برقرار شده بسیار خوب است و فیلم هایی از جشنواره فجر را انتخاب کردیم که خوش درخشیدند.

افتخاری خاطرنشان کرد: فیلم کار کثیف یکی از فیلم هایی بود که انتخاب کردیم و در حال حاضر موضوع این فیلم مرتبط با مشکلی امروز و اتفاقاتی جامعه بخصوص در موضوع پیش آمده مرتبط با مشروبات الکلی هستیم که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات پیشگیرانه هنری در حوزه کودکان نتایج مثبتی در آینده دارد

اقدامات پیشگیرانه هنری در حوزه کودکان نتایج مثبتی در آینده دارد