مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 10:552018-10-16سياسي

موظف به ادامه راه شهدا هستیم


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: ما موظف هستیم به عنوان امانت داران شهدا، این راه را ادامه بدهیم و بهترین راه ادامه مسیر نورانی شهدا، - الگو گرفتن از سبک زندگی شهیدان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی در حاشیه مراسم ادای احترام کارکنان سازمان عقیدتی به مقام شهدا و تجدید میثاق با بنیان گذار جنهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع خبرنگاران با تاکید بر اهمیت توسعه فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: ما موظف هستیم به عنوان امانت داران شهدا، این راه را ادامه بدهیم و بهترین راه ادامه مسیر نورانی شهدا، الگو گرفتن از سبک زندگی شهیدان است.

وی تصریح کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش یکی از مهم ترین رسالت هایش این است که سبک زندگی شهیدان را به نسل نو منتقل کند و در این زمینه اقدام های فراوانی از طریق فضای مجازی، فیلم ها، سخنرانی ها و نشریه ها و مجله ها صورت گرفته است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش همچنین با اشاره به تاسیس این سازمان در 24 مهر 1358 با پیشنهاد، مقام معظم رهبری و تصویب امام خمینی(ره)، خاطر نشان کرد: سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برای تعمیق باورهای دینی در میان کارکنان ارتش جمهوری اسلامی تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موظف به ادامه راه شهدا هستیم

موظف به ادامه راه شهدا هستیم