مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 10:312018-10-16بين الملل

تحریم های «شرارت آمیز» آمریکا صدای رسانه دولتی کره شمالی را درآورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فرانسه، این اعلامیه تهدید به متوقف کردن مذاکرات میان واشنگتن با کره شمالی کرده، - تحریم های شرارت آمیز آمریکا صدای رسانه دولتی کره شمالی را درآورد یک رسانه دولتی کره شمالی امروز سه شنبه آمریکا را از بابت تلاش شرارت آمیز برای حفظ تحریم ها علیه کره شمالی محکوم کرده و دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا را متهم به جلوگیری از پیشرفت در روابط میان دو کره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری فرانسه، این اعلامیه تهدید به متوقف کردن مذاکرات میان واشنگتن با کره شمالی کرده، در حالی که از مدتی پیش این انتظار به وجود آمده که دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا قرار است به زودی نشست دومی با کیم جونگ اونریال رهبر کره شمالی داشته باشد.

آن ها در اولین نشستشان در ماه ژوئن در سنگاپور یک توافق مبهم در زمینه خلع سلاح هسته ای امضا کردند، اما از آن زمان تاکنون پیشرفت بر سر این فرآیند ناچیز بوده و دو طرف بر سر معنای متن این توافق اختلاف نظر دارند.

پیونگ یانگ تاکنون هیچگونه وعده علنی مستقیمی برای تسلیم کردن سلاح های هسته ای موجود خود نداده، اما بار ها خواهان برداشته شدن تحریم های اعمال شده علیه خود از بابت برنامه های تسلیحاتی اش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم های «شرارت آمیز» آمریکا صدای رسانه دولتی کره شمالی را درآورد

تحریم های «شرارت آمیز» آمریکا صدای رسانه دولتی کره شمالی را درآورد