مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 09:362018-10-16اقتصادي

5 نرخ ارز وجود دارد/ اکثر فعالان اقتصادی به آینده خوش بین نیستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، مسعود خوانساری امروز در چهل و سومین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه قیمت ارز به یک مسئله عمده تبدیل شده است، - رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به نظرسنجی انجام شده توسط این اتاق در مورد آینده اقتصاد گفت: 70 درصد از فعالان اقتصادی نسبت به آینده اقتصاد خوش بین نیستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو ، مسعود خوانساری امروز در چهل و سومین جلسه هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه قیمت ارز به یک مسئله عمده تبدیل شده است، گفت: همه تصمیمات حول این محور است و باید تصمیم جدی در این مورد گرفت که ارز را از مقوله های اقتصادی جدا کرد، تا ارز کار خودش را انجام دهد و اقتصاد هم کار خودش را انجام دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون 5 نرخ ارز وجود دارد، گفت: ارز 4200 تومانی دولتی، نیمایی، سنا، مسافری و ارز آزاد 5 نرخ ارز را تشکیل می دهند و طبیعی است که در چنین وضعیتی تصمیم گیری به خصوص در حوزه کسب و کار، کار بسیار مشکلی است بنابر این باید برای این موضوع تصمیمی قطعی و جدی گرفت.

رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به وضعیت کشور ترکیه در سال جاری در خصوص کاهش 90 درصدی ارزش پول ملی این کشور، گفت:، اما این کشور چنین مشکلاتی نداشت و همچنان اقتصادش می چرخد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 نرخ ارز وجود دارد/ اکثر فعالان اقتصادی به آینده خوش بین نیستند

5 نرخ ارز وجود دارد/ اکثر فعالان اقتصادی به آینده خوش بین نیستند