مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1397 ساعت 06:362018-10-16سياسي

امام جمعه ای که با عصا به جبهه می رفت/ توصیه هایی برای مثل «اشرفی» شدن


امام خمینی(ره) در یک سخنرانی خطاب به ائمه جمعه سراسر کشور گفته بودند: آقای اشرفی با این کهولت سن مرتب به جبهه می رود و حتی لباس دفاعی پوشیده و خود را در معرض دید عموم قرار می دهد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امام خمینی (ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با توجه به نقش پراهمیت نماز جمعه در ثبات انقلاب و خنثی کردن توطئه های ضدانقلاب دستور به برپایی و اقامه نماز جمعه دادند تا محلی برای آگاهی بخشی و هوشیاری ملت ایران و جایگاهی احسن برای رشد روحیه انقلابی گری و خضوع و تزکیه نفس در برابر عبودیت باشد.

برپایی این تکلیف عظیم الهی در استان کرمانشاه بر عهده آیت الله اشرفی اصفهانی گذاشته شد تا به عنوان اولین امام جمعه این استان در یکی از حساس ترین برهه های زمان انقلاب به اقامه نماز بپردازند.

آیت الله اشرفی اصفهانی در مدت 28 سال امامت جمعه این استان توانست اعتماد عمومی مردم را به انقلاب جلب کرده و با تأکید بر وحدت بین شیعه و سنی علاقه مندان به اسلام زیادی را در استان های غربی به جبهه های جنگ هدایت و توطئه ها و حیله های منافقان را با صفوف به هم پیوسته نماز و مشت های گرده کرده مردم درهم شکند.

به همین دلیل بود که سازمان به ظاهر مجاهدین خلق که با فریب اذهان عمومی و با اسم اسلام فعالیت خود را آغاز کرده بودند، دست به ترور شده و در یکی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ای که با عصا به جبهه می رفت/ توصیه هایی برای مثل «اشرفی» شدن

امام جمعه ای که با عصا به جبهه می رفت/ توصیه هایی برای مثل «اشرفی» شدن