مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 16:012018-10-15اجتماعي

ضوابط و مقررات معافیت تحصیلی دانش آموزی اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رحمان علیدوست در تشریح ضوابط و مقررات معافیت تحصیلی دانش آموزی اظهار داشت: وضعیت تحصیلی دانش آموزان، - معاون مشمولان و امور معافیت های سازمان وظیفه عمومی ناجا، ضوابط و مقررات معافیت تحصیلی دانش آموزی را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ رحمان علیدوست در تشریح ضوابط و مقررات معافیت تحصیلی دانش آموزی اظهار داشت: وضعیت تحصیلی دانش آموزان، ابتدای هرسال تحصیلی توسط مدارس بررسی و در صورتی که به سن مشمولیت رسیده (18 سال تمام) و واجد شرایط ادامه تحصیل باشند، برای ثبت درخواست معافیت تحصیلی به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) ارجاع داده می شوند.

وی افزود: معافیت تحصیلی دانش آموزان به صورت سالانه صادر می شود و در صورت واجد شرایط بودن و ادامه تحصیل دانش آموز، می بایست بلافاصله بعد از اتمام معافیت یک ساله، مجددا با فرم درخواست معافیت تحصیلی به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مراجعه تا نسبت به تمدید معافیت دانش آموزی آن ها اقدام شود.

معاون مشمولان و امور معافیت های این سازمان بیان کرد: دانش آموزان می بایست تحصیلات خود را در سنوات مجاز مقطع متوسطه به صورت حضوری و پیوسته یعنی حداکثر تا 20 سالگی به پایان رسانند، در غیر این صورت مجاز به ادامه تحصیل در دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضوابط و مقررات معافیت تحصیلی دانش آموزی اعلام شد

ضوابط و مقررات معافیت تحصیلی دانش آموزی اعلام شد