مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 16:012018-10-15اقتصادي

جاده چالوس شمالی بزرگراه می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیرالله خادمی در بازدید از پروژه های راهسازی استان مازندران از چهارخطه شدن بخش دیگری از محور چالوس خبر داد و گفت: - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: در راستای تسهیل سفر به شمال کشور بخش دیگری از محور چالوس حد فاصل دزدبن تا مرزن آباد به بزرگراه تبدیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، خیرالله خادمی در بازدید از پروژه های راهسازی استان مازندران از چهارخطه شدن بخش دیگری از محور چالوس خبر داد و گفت: در روز های تعطیل و مواقعی که مسیر جاده چالوس به سمت پایتخت یک طرفه می شود، عبور و مرور برای ساکنان منطقه دردسرساز است که با چهار خطه شدن حد فاصل دزدبن تا مرزن آباد به طول 15 کیلومتر این مشکل برطرف خواهد شد.

وی از شروع مطالعات محور مرزن آباد ـ.

کلاردشت خبر داد و افزود: این محور به طول 24 کیلومتر با ایجاد راه ارتباطی موجب تسهیل سفر از محور چالوس و کلاردشت به شهر تنکابن می شود که در حال حاضر پیگیر دریافت موافقت نامه پروژه هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی در بازدید از کمربندی چالوس از زیرگذر زوات بازدید کرد و اظهار داشت: احداث این زیرگذر برای روستا های هشت گانه در این محدوده بسیار مفید است و رفت و آمد ساکنان این روستا ها را تسهیل خواهد کرد که هم اکنون مطالعات آن در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده چالوس شمالی بزرگراه می شود

جاده چالوس شمالی بزرگراه می شود