مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 15:512018-10-15سياسي

فرزندسالاری کودک را از واقعیت دنیای بیرون دور می کند


کارشناس مسائل جامعه شناسی استان مرکزی معتقد است دربست در اختیار کودک بودن او را از واقعیت دنیای بیرون دور خواهد کرد، این در حالی است که ما باید فرزندانمان را برای زندگی در آینده آماده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، چند سالی است در بین بسیاری از خانواده های ایرانی فرهنگ فرزندسالاری شکل گرفته است، اما خانواده سالم و متعادل خانواده ای است که نه پدر سالار، نه مادر سالار و نه فرزند سالار باشد.

در گذشته فرهنگ پدرسالاری در بین خانواده های ایرانی حاکم بود، یعنی پدر در خانواده همه کاره بود و تمام تصمیمات را می گرفت.

او در کانون و مرکز خانواده بود و کسی روی حرف پدر حرفی نمی زد، اما امروزه شرایط کاملا فرق کرده و به گونه ای وارونه شده است.

پدر و مادری که خود در یک خانواده پدرسالار بزرگ شده و تربیت یافته بودند، اکنون برای فرار از پدرسالاری فرزند سالار شده اند که البته وجود چنین سیستمی در خانواده اصلا درست نیست، در خانواده هر کس باید جایگاه خودش را داشته باشد.

افراد خانواده در امور مختلف زندگی باید به یکدیگر کمک کرده و با هم همفکری داشته باشند.

بی قید و شرط کودکان را دوست داشته باشیم یک کارشناس مسائل جامعه شناسی در این رابطه به خبرنگار فارس در اراک می گوید: واقعیت این است که اکثر والدین فرزندان خود را درصورت وجود شرایطی دوست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندسالاری کودک را از واقعیت دنیای بیرون دور می کند

فرزندسالاری کودک را از واقعیت دنیای بیرون دور می کند