مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 15:352018-10-15فرهنگي

فیلم هایی که به باغ های پرگُلی تشبیه شدند


در نشست «شناسای سخن» و «نادره کار»مطرح شد:«این فیلم ها مثل باغ های پر گُلی هستند که در هر بازدید لذت بخش تر از قبل به نظر می رسند.

» - در نشست شناسای سخن و نادره کار مطرح شد: این فیلم ها مثل باغ های پر گُلی هستند که در هر بازدید لذت بخش تر از قبل به نظر می رسند.

شامگاه دیروز (یک شنبه بیست و دوم مهرماه) سالن سینماحقیقت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی شاهد نمایش و نقد و بررسی دو فیلم به نام های شناسای سخن و نادره کار از ساخته های منوچهر مشیری بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در ابتدای جلسه ی نقد و بررسی این فیلم ها که با حضور مهرداد فراهانی به عنوان منتقد مهمان برگزار شد، منوچهر مشیری در پاسخ به پرسش مطرح شده از سوی ناصر صفاریان (مجری برنامه و مسئول جلسه های نمایش فیلم) درباره ی دلیل علاقه ی خود به ساخت مستندهای پرتره درباره ی شخصیت های ادبی گفت: سال ها پیش، زمانی که کارمند سازمان صداوسیما بودم، در این سازمان به عنوان فیلمبردار فعالیت می کردم.

اوایل دهه ی 1360 به من ماموریت داده شد تا به مرکز یک کیلو واتیِ رادیو در شهرکرد رفته و فعالیت خود را ادامه بدهم.

در حقیقت در این نکته یک طنز هم وجود داشت و آن این که به عنوان فیلمبردار بخش تولید به یک مرکز رادیویی فرستاده شده بودم! وی سپس با اشاره به رشد ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم هایی که به باغ های پرگُلی تشبیه شدند

فیلم هایی که به باغ های پرگُلی تشبیه شدند