مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 15:162018-10-15اجتماعي

برپایی بیش از 500 موکب در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، استان خوزستان با توجه به داشتن دو مرز اصلی برای تردد زائران اربعین به عنوان یکی از استان های مهم برای زائران حسینی است، - رییس کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه استان خوزستان با اشاره به برپایی بیش از 500 موکب در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه، گفت: 310 موکب در پایانه شلمچه و 216 موکب در پایانه چذابه میزبان زائران اربعین حسینی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، استان خوزستان با توجه به داشتن دو مرز اصلی برای تردد زائران اربعین به عنوان یکی از استان های مهم برای زائران حسینی است، به طوری که زائران استان های جنوب و جنوب شرقی کشورمان برای سفر اربعین حسینی از مرزهای چذابه و شلمچه واقع در این استان وارد خاک عراق می شوند.

بر همین اساس موکب های بسیاری در نقاط مختلف استان خوزستان برای میزبانی از زائرن حسینی برپا شده است و بسیاری دیگر از این مواکب در شهرهای مختلف عراق به زائران خدمت رسانی می کنند.

حجت الاسلام سیدمحمود موسوی رییس کمیته مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه استان خوزستان در گفت وگو با خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس با اشاره به آمادگی موکب ها برای پذیرایی از زائران حسینی، اظهار داشت: استان خوزستان800 موکب شناسنامه دار دارد که 310 موکب در پایانه شلمچه، 216 موکب در پایانه چذابه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بیش از 500 موکب در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه

برپایی بیش از 500 موکب در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه