مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 14:552018-10-15اقتصادي

سقوط دلار به زیر 7 هزار تومان؟


یک استاد دانشگاه با بیان نتایج یک بررسی از نرخ واقعی دلار در ایران و اینکه نرخ بزودی به زیر 7 هزار تومان باز خواهد گشت، گفت: نرخ واقعی دلار در ایران بین 5 هزار و 930 تومان تا 6 هزار و 540 تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ایبِنا نوشت: مسلم خانی با اشاره به این که پس از خروج آمریکا از برجام و بروز نوسانات و التهاب های مقطعی، آرامش در حال بازگشت به بازارها است، گفت: ما در سال های بسیاری با تحریم مواجه بودیم.

در این دوره از تحریم ها اتفاقاتی افتاد که یک مورد دامن زدن تحریم توسط عده ای در داخل کشور و همچنین از طریق شبکه های مجازی داخل و خارج کشور بود.

خانی تاکید کرد: برخی خواستند تعابیر غیر واقعی از تحریم ها داشته باشند و مردم را بترسانند که باعث خریدهای بیش از حد نیاز اتفاق بیفتد و نرخ دلار نیز به شکل غیر واقعی رشد کند.

بررسی های کارشناسان نشان می دهد که نرخ واقعی دلار در ایران بین 5 هزار و 930 تومان تا 6 هزار و 540 تومان است که بر اساس مدلی به دست آمده است.

وی افزود: اگر جو روانی جامعه به هر دلیلی بهم بریزد می توان قیمت دلار را بالا برد.

در حال حاضر نرخ تورم در ونزوئلا 85 هزار درصد است و این نرخ به آن دلیل است که مردم اعتماد خود را از دست داده و برخی کشور خود را ترک کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط دلار به زیر 7 هزار تومان؟

سقوط دلار به زیر 7 هزار تومان؟