مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 14:212018-10-15سياسي

خدمات کاروان سلامت احسان به مردم سیل زده ی استان های شمالی+ عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اعلام این خبر گفت: در راستای خدمت گذاری و محرومیت زدایی از مناطق محروم و حضور مؤثر در فرآیند امداد و نجات در بلایا و حوادث طبیعی که جزو سیاست .

- خدمات کاروان سلامت احسان به مردم سیل زده ی استان های شمالی+ عکس در پی وقوع سیل در استان های گیلان و مازندران، قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اعزام کاروان سلامت احسان، خدمات درمانی و امدادی به مردم این مناطق ارایه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسئول قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اعلام این خبر گفت: در راستای خدمت گذاری و محرومیت زدایی از مناطق محروم و حضور مؤثر در فرآیند امداد و نجات در بلایا و حوادث طبیعی که جزو سیاست های اصولی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است، بلافاصله پس از وقوع سیل در شمال کشور، کاروان سلامت احسان مجهز به تجهیزات پزشکی، دارویی، آزمایشگاهی، تخت بستری و داروخانه عازم روستا های محروم و دور از مرکز این مناطق شد.

دکتر محمد ودود حیدری افزود: کاروان سلامت احسان به مدت 3 روز در مناطق سیل زده ی غرب مازندران و شرق گیلان حضور داشت و به بیش از 250 نفر از آسیب دیدگان سیل، خدمات پزشکی و امدادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات کاروان سلامت احسان به مردم سیل زده ی استان های شمالی+ عکس

خدمات کاروان سلامت احسان به مردم سیل زده ی استان های شمالی+ عکس