مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 14:102018-10-15اقتصادي

زنان روستایی نان آوران پایدار روستاها و سربازان گمنام اقتصادی هستند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان با بیان اینکه زنان روستایی نقطه اصلی معیشت هستند، گفت: زنان نان آوران پایدار روستاهای ما هستند و اگر در روستا نباشند زنجیره دادوستد روستاها از بین خواهد رفت.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طاهره دوروزی دوشنبه 23 مهرماه در همایش روز جهانی زنان روستایی استان همدان، اظهار کرد: انتخاب یک روز جهانی برای زنان روستایی نشان دهنده توانمندی این بانوان است؛ زنان ما در روستاها سربازان گمنام اقتصادی ما هستند و گاهی خیلی جلوتر و پیشگام تر از مردان کار می کنند.

وی با تأکید بر اینکه زنان نان آوران پایدار روستاهای ما هستند، ادامه داد: زنان روستایی حتی در زمان بارداری بر روی زمین کشاورزی کار می کنند، در اقتصاد خانواده بسیار نقش دارند و نقطه اصلی معیشت هستند، جوامع ما به بانوان بستگی دارد اما با این وجود در فقر نابسامانی به سر می برند، زنان نان آوران پایدار روستاهای ما هستند و اگر در روستاها نباشند زنجیره دادوستد روستاها از بین خواهد رفت.

مشاور استاندار همدان در امور بانوان اذعان کرد: بسیاری از مردان به علت مهاجرت و فعالیت در شهرها همسران خود را در روستاها ترک می کنند و این رنج زنان روستایی را بیشتر می کند و یک فاجعه است، بانوانی نیز که همراه همسرانشان مهاجرت می کنند آن کارآیی قبل را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان روستایی نان آوران پایدار روستاها و سربازان گمنام اقتصادی هستند

زنان روستایی نان آوران پایدار روستاها و سربازان گمنام اقتصادی هستند