مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 14:002018-10-15اقتصادي

جلوگیری از بیکار شدن هزاران کارگر شرکت های معدنی بزرگ استان کرمان


در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، مشکلات حقوقی و قضایی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان بررسی شد.

- جلوگیری از بیکار شدن هزاران کارگر شرکت های معدنی بزرگ استان کرمان در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، مشکلات حقوقی و قضایی فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان با حضور رییس کل دادگستری استان کرمان بررسی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری، یدالله موحد -رییس کل دادگستری استان کرمان- با بیان اینکه اولویت دستگاه قضایی استان کرمان مبارزه و برخورد با مفاسد است، عنوان کرد: شرکت های بزرگ معدنی استان از جمله مس سرچشمه یکی از ارکان مهم اقتصادی استان و حتی کشور محسوب می شوند.

وی گفت: در این زمینه در جهت حل مشکلات این شرکت ها، رونق اقتصادی و جلوگیری از بیکارشدن هزاران کارگری که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این شرکت ها کار می کنند، تلاش می شود.

وی تصریح کرد: هدف از تشکیل این ستاد، ارتباط منظم و مستمر با فعالان بخش خصوصی به منظور اطلاع از مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی سرمایه گذاری و مساعدت در رفع آن است.

موحد در خصوص وظایف استانی ستاد نیز اظهار کرد: برنامه ریزی، پیگیری و هماهنگی در اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و مصوبات ستاد مرکزی و تعامل و تبادل نظر با مقامات دولتی و غیردولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از بیکار شدن هزاران کارگر شرکت های معدنی بزرگ استان کرمان

جلوگیری از بیکار شدن هزاران کارگر شرکت های معدنی بزرگ استان کرمان