مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 13:302018-10-15اقتصادي

ابراز نگرانی فولکس واگن از رشد سریع فناوری خودروهای برقی


مدیر ارشد اجرایی فولکس واگن در خصوص توسعه فناوری خودروهای برقی و کاهش استقبال از خودروهای بنزینی و دیزلی کنونی، ابراز نگرانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب سایت cleantechnica، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بنابراین بسیاری از شرکت های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی کرده اند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک موجب شده است شرکتهای خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

با اینکه بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران بازار خودرو در جهان تصور نمی کردند که روزی خودروهای برقی و الکتریکی به بازار خودروی جهان راه پیدا کرده و به دست مصرف کنندگان نهایی برسند، بسیاری از شرکت های خودروسازی نظیر تسلاموتورز با اجرایی کردن برنامه های جاه طلبانه خود، رویای قدم گذاشتن خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست به خیابان های شهر را تحقق بخشیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی فولکس واگن از رشد سریع فناوری خودروهای برقی

ابراز نگرانی فولکس واگن از رشد سریع فناوری خودروهای برقی