مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 13:152018-10-15اقتصادي

60 درصد نابینایان شناسایی شده «مرد» هستند/تنبلی چشم؛ مهمترین عامل شیوع نابینایی


معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه اعتبار حوزه بهزیستی هم اکنون هزار میلیارد تومان است گفت: در سال آینده برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در حوزه توانبخشی نیازمند 12 برابر شدن اعتبارات حوزه توانبخشی هستیم.

- 60 درصد نابینایان شناسایی شده مرد هستند/تنبلی چشم؛ مهمترین عامل شیوع نابینایی معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه اعتبار حوزه بهزیستی هم اکنون هزار میلیارد تومان است گفت: در سال آینده برای اجرای قانون حمایت از حقوق معلولان در حوزه توانبخشی نیازمند 12 برابر شدن اعتبارات حوزه توانبخشی هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین نحوی نژاد در نشست خبری امروز خود که به مناسبت روز جهانی عصای سفید برگزار شد، ضمن اشاره به بازگشت موفقیت آمیز کاروان پاراآسیایی که موفق به کسب رتبه سوم بازیها شدند گفت: در این مسابقات نابینایان موفق به کسب 48 مدال شدند که 15 مدال طلا است.

نسبت به دوره قبلی نابینایان حضور سازنده تری داشتند که به زودی در مراسمی از زحمات آنها تقدیر می کنیم.

نحوی نژاد با بیان اینکه نقش سازمان بهزیستی باید در مسابقات ورزشی برجسته تر باشد، ادامه داد: چراکه بالای 90 درصد شرکت کنندگان این مسابقات معلولین هستند لذا این سازمان باید برای بازتوانی و تربیت بدنی که یکی از محورهای ماست، نگرش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد نابینایان شناسایی شده «مرد» هستند/تنبلی چشم؛ مهمترین عامل شیوع نابینایی

60 درصد نابینایان شناسایی شده «مرد» هستند/تنبلی چشم؛ مهمترین عامل شیوع نابینایی