مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 13:052018-10-15فرهنگي

قوانین دائمی «جایزه فرشته» اعلام شد


قوانین و مقررات دائمی «جایزه فرشته» در دو بخش «داستان کوتاه» و «عکس» اعلام شد.

- قوانین و مقررات دائمی جایزه فرشته در دو بخش داستان کوتاه و عکس اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جایزه فرشته، محمدعلی حیدری مدیر روابط عمومی شهرکتاب فرشته با اعلام این خبر گفت: مجموعه فرهنگی- هنری شهرکتاب فرشته با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و حمایت از نویسندگان و هنرمندان مستعد، امسال برای پنجمین سالِ پیاپی، مسابقه جایزه فرشته را در دو حوزه داستان کوتاه و عکس برگزار می کند.

او با اشاره به تفاوت های شرایط شرکت در بخش داستان کوتاه با دوره های پیشین گفت: از این پس در بخش داستان کوتاه آثار ارسالی باید در فرمت doc یا docx بوده و حداکثر تعداد کلمات 3500 کلمه باشد.

همچنین آثار ارسالی نباید پیش از این در هیچ مسابقه ای شرکت کرده باشد، مضافا اینکه هر نویسنده امکان ارسال تنها یک اثر را به دبیرخانه جایزه فرشته خواهد داشت.

حیدری با بیان اینکه تا دوره قبل، شرکت کنندگان نمی بایست اثر منتشرشده ای از خود داشته باشند افزود: این موضوع در جایزه فرشته مورد بررسی قرار گرفت و نظر شورای سیاستگذاری جایزه بر این بود تا این شرط از شرایط شرکت در جایزه حذف شود از همین رو از این پس حتی نویسندگانی که اثر منتشرشده ای هم داشته باشند می توانند در جایزه فرشته شرکت کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین دائمی «جایزه فرشته» اعلام شد

قوانین دائمی «جایزه فرشته» اعلام شد