مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 12:102018-10-15حوادث

کشف 403 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون


رییس پلیس مواد مخدر نیروی انتظامی از کشف 403 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و گفت که این میزان کشفیات در سطح دنیا طی سالیان گذشته بی سابقه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار مسعود زاهدیان در حاشیه همایش ابعاد مختلف تولید و انحراف پیش سازها در جمع خبرنگاران گفت: در سال 2017 بیش از 500 تن انواع مواد مخدر توسط دستگاه های مقابله ای کشف، توقیف و ضبط شده است و تعداد 1290 باند و شبکه مواد مخدر هم شناسایی و با آنها برخورد شده است.

جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچمدار مبارزه با مواد مخدر در دنیا و بزرگترین کاشف این مواد به شمار می آید و در این راستا هم شهدا و جانبازان بسیاری در راه مبارزه با مواد مخدر داشتیم.

پلیس مبارزه با مواد مخدر درباره مهمترین موانع موجود در امر مبارزه با مواد مخدر افزود: مسأله بغرنج تولید و کشت در افغانستان هر سال پیچیده تر می شود و از سال 2001 که نیروهای غربی برای تامین امنیت و مبارزه با مواد مخدر در افغانستان حاضر شدند تولید 185 تن آن زمان امروز به 9 هزار تن رسیده است و این مسأله نشانگر این است که نه تنها حضور موثری نداشتند بلکه به نظر می رسد که در افزایش تولید دست داشتند.

زاهدیان با تاکید بر اینکه باید مرزهای خود را محکم کنیم، اظهار کرد: باید برنامه ی پیشگیری از اعتیاد را در سطح کشور ارتقاء دهیم و تجهیزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 403 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون

کشف 403 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون