مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 12:002018-10-15فرهنگي

فارابی حمایت عام فرهنگی را ماموریت اش می داند


مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اشاره به سیاست های حمایتی این بنیاد درباره برخی انتقادات از سوی گروهی فیلمسازان در برخی رسانه ها و انتشار برخی نامه ها و مطالب در فضای مجازی توضیحاتی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده؛ علیرضا تابش با اشاره به انتقادات اخیر به بنیاد سینمایی اظهار کرد: آنچه باعث شده بنیاد سینمایی فارابی بیشتر در صدر اخبار قرار گیرد و برخی فیلمسازان این بنیاد را مورد بی مهری قرار دهند این است که فارابی نمی تواند با توجه به محدودیت منابع به تمامی تقاضاهای حمایتی از جمله وام و یا مشارکت در تولید فیلم پاسخ مثبت بدهد.

وی ادامه داد: علت دیگر این است در طول سالیان فعالیت بنیاد سینمایی فارابی بسیاری از هنرمندان با بنیاد در تعامل بوده و حساب هایی با این نهاد سینمایی دارند.

از جایی که طبق مصوبات هیأت امنای بنیاد سینمایی فارابی بر تسویه حساب ها و تراز کردن حساب ها در دستور کار قرار گرفته، بنیاد ناگزیر به مطالبه این طلب های قدیمی است.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی یادآور شد: رویکرد بنیاد همواره حمایت از فیلمسازان بوده اما فراموش نکنیم پایداری و ادامه حیات آن منوط به این است که بتواند حساب های خود را تسویه و عملکردی شفاف ارائه نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارابی حمایت عام فرهنگی را ماموریت اش می داند

فارابی حمایت عام فرهنگی را ماموریت اش می داند