مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 12:002018-10-15سياسي

نیاز به هدایت گری قرآن، امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می شود


امروز که بشر آماج هجمه ها و جاذبه های مختلف قرار گرفته، بیش از هر زمان دیگری نیاز به هدایت گری قرآن احساس می شود.

- استاندار مرکزی گفت: امروز که بشر آماج هجمه ها و جاذبه های مختلف قرار گرفته، بیش از هر زمان دیگری نیاز به هدایت گری قرآن احساس می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علی آقازاده در آیین اختتامیه چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن که به میزبانی این استان در مجتمع کوه نور اراک برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد بزرگ قرآنی که در دو هفته اخیر با حضور تعدادی از قاریان، داوران و خواهران و برادران شرکت کننده برگزار شد، افتخار بزرگی برای استان مرکزی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات بهترین، بزرگ ترین و بیادماندنی ترین رویداد فرهنگی بود که با برنامه ریزی کامل در استان مرکزی برگزار شده، گفت: قرآن معجزه جاودان است و تا روز قیامت برای انسان ها و مسلمانان و بهره مندی آنها از این کتاب آسمانی باقی خواهد ماند.

استاندار مرکزی بیان کرد: یکی از صفات قرآن هدایت گری است، قرآن با استفاده از این ویژگی ما را رهنمون می سازد و هماهنگ کننده بین عقیده و عمل است و تمامی افراد را به سوی معنویت هدایت می کند.

آقازاده خاطرنشان کرد: قرآن سبب رشد انسان شده و او را از صفاتی مانند بداخلاقی دور می سازد، این کتاب آسمانی کتاب اصول و عقاید است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به هدایت گری قرآن، امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می شود

نیاز به هدایت گری قرآن، امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می شود