مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 11:512018-10-15پزشكي

شیوع تخمدان پلی کیستیک در زنان ایرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صدیقه حسینی، نازایی را یکی از مشکلات زنان جامعه عنوان کرد و افزود: عدم تخمک گذاری در زمینه تخمدان پلی کیستیک و سندرم PCOS یکی از بیماری های با شیوع بالا در زنان ایرانی است که علائم این سندرم از دوران نوجوانی می تواند .

- استادیار گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، گفت: سندرم PCOS یکی از بیماری های با شیوع بالا در زنان ایرانی است که علائم آن از دوران نوجوانی می تواند بروز کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صدیقه حسینی، نازایی را یکی از مشکلات زنان جامعه عنوان کرد و افزود: عدم تخمک گذاری در زمینه تخمدان پلی کیستیک و سندرم PCOS یکی از بیماری های با شیوع بالا در زنان ایرانی است که علائم این سندرم از دوران نوجوانی می تواند بروز کند و در صورتی که مورد توجه و پیگیری قرار نگیرد، ممکن است به ناباروری در سنین تولید مثل منجر شود.

استادیار گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به علائم و نشانه های سندرم تخمدان پلی کیستیک، اظهار داشت: دختران جوان و نوجوان مبتلابه این سندرم معمولا با شکایت پریود نامنظم و تاخیر در پریود مراجعه می کنند که علائمی نظیر افزایش هورمون مردانه و ریزش مو، جوش های صورت و تنه، افزایش مو های مردانه در نواحی صورت و تنه در آن ها مشاهده م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع تخمدان پلی کیستیک در زنان ایرانی

شیوع تخمدان پلی کیستیک در زنان ایرانی