مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 11:512018-10-15سياسي

تهیه طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با بیش از 50 امضا نمایندگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس مجلس شورای اسلامی، با اعلام تهیه طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: - نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس از تهیه طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با بیش از 50 امضا نمایندگان در مجلس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس مجلس شورای اسلامی، با اعلام تهیه طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: این طرح تا کنون به امضاء 50 نفر از نمایندگان مجلس رسیده است.

وی افزود: طی مدت اخیر ما منتظر بودیم تا آن اهداف از پیش تعیین شده در حوزه کشاورزی و نهاد های کشاورزی و همچنین اقلام مورد نیاز کشاورزان تأمین شود.

کمالی پور ادامه داد:با توجه به اینکه در حال حاضر در فصل کاشت هستیم متأسفانه راندمان تولید کشاورزی به حداقل رسیده و در حال حاضر کشاورزان که در حوزه تأمین ملزومات بخش کشاورزی دچار مشکل شده اند.

نایب رییس کمیسیون قضایی مجلس ادامه داد: امروز یکی از نیاز های اساسی کشاورزان در بحث محصولات کشاورزی و ملزومات مرتبط با آن است، اما متأسفانه وزارت جهاد کشاورزی هیچ برنامه مستقیمی برای کمک به بخش کشاورزی کشور ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با بیش از 50 امضا نمایندگان

تهیه طرح استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی با بیش از 50 امضا نمایندگان