مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 11:152018-10-15اقتصادي

همکاری هواوی و آئودی برای توسعه خودروی خودران


شرکت خودروسازی آئودی به تازگی از همکاری با شرکت چینی هواوی به منظور توسعه فناوری خودروهای خودران در چین خبر داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وب سایت the verge، با توجه به آنکه خودروهای خودران این روزها از محبوبیت و استقبال بی نظیری از سوی شرکت های تولیدکننده خودرو و همچنین غول های تکنولوژی برخوردار شده اند، حالا شرکت خودروسازی آئودی نیز به تازگی اعلام کرده است که می خواهد به منظور توسعه و تکمیل صنعت خودروهای خودران بپردازد.

این شرکت اعلام کرده است که در راستای تلاش برای تولید و توسعه خودروهای خودران در چین با شرکت هواوی که یکی از غول های تکنولوژی فعال در زمینه هوش مصنوعی و برقراری ارتباطات رادیویی و مخابراتی محسوب می شود، همکاری خواهد کرد.

این همکاری قرار است خودروهای خودران سطح 4 تکنولوژی را به تولید برساند که به معنای تولید خودروهایی است که قابلیت آغاز و پایان پروسه کامل رانندگی را دارند و بدون نیاز به راننده می توانند به مسیرهای موردنظر رفته و در طول مسیر نیز به طور کاملا خودران و اتوماتیک با مشاهده عابر پیاده و موانع مختلف، متوقف شوند.

هرچند که هیچ یک از طرفین این قرارداد از جزییات همکاری خود پرده برداری نکرده است، اما به نظر می رسد که این دو شرکت بتوانند با همکاری یکدیگر، خودروهای خودران موردنظر و پیشرفته ای ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری هواوی و آئودی برای توسعه خودروی خودران

همکاری هواوی و آئودی برای توسعه خودروی خودران