مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 11:102018-10-15بين الملل

دیدار مقامات عراقی با مقام آمریکایی درباره تحولات منطقه و عراق


رییس جمهوری، نخست وزیر و رییس پارلمان عراق در جریان دیدار با معاون وزیر خارجه آمریکا از وی خواستند تا عراق را از پیامدهای بحران های منطقه ای دور نگه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سومریه نیوز، دفتر رسانه ای برهم صالح، رییس جمهوری عراق در بیانیه ای اعلام کرد که برهم صالح از جان سالیوان، معاون وزیر خارجه آمریکا و داگلاس سیلیمان، سفیر آمریکا در عراق در کاخ السلام واقع در بغداد استقبال کرد.

در جریان این دیدار سالیوان بر حمایت واشنگتن از بغداد در تمامی زمینه ها تاکید کرد.

رییس جمهوری عراق در جریان این دیدار بر ضرورت دور نگه داشتن بغداد از پیامدهای سیاسی بین المللی و تنش های منطقه ای و توجه به موقعیت و وضعیت عراق تاکید کرد.

برهم صالح همچنین بر حاکمیت عراق و منافع ملی جهت حفظ ثبات داخلی، بازسازی و توسعه زیرساخت های مناطق آسیب دیده توسط اقدمات تروریستی تاکید کرد.

از سوی دیگر، دفتر حیدر العبادی، نخست وزیر سابق عراق در بیانیه ای اعلام کرد که العبادی از جان سالیوان و هیئت همراه وی استقبال کرد و در جریان این دیدار دو طرف درخصوص تقویت روابط دوجانبه در زمینه های مختلف به ویژه در زمینه اقتصادی و همچنین درخصوص وضعیت سیاسی عراق و منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار مقامات عراقی با مقام آمریکایی درباره تحولات منطقه و عراق

دیدار مقامات عراقی با مقام آمریکایی درباره تحولات منطقه و عراق