مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1397 ساعت 11:062018-10-15سياسي

آذر جهرمی: تمام مدارس کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین روز نهمین دوره مجلس دانش آموزی که در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تمام مدارس کشور تا پایان امسال به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دومین روز نهمین دوره مجلس دانش آموزی که در محل سابق مجلس شورای اسلامی برگزار شد، خطاب به نمایندگان مجلس دانش آموزی، اظهار کرد: خیلی خوب است به ادبیات سخنگویی و آداب سخنرانی آشنا باشیم؛ هر چند معتقدم حرف مان را آرام می توانیم بزنیم.

وی ادامه داد: اینکه کسی که می خواهد حرفش را برساند بلند بگوید، فرهنگ غیر صحیح است؛ هر کسی که علمش بیشتر باشد، افتاده تر است البته خوب است تمرین کنیم تا به مغز و قلب صحبت ها توجه کنیم.

آذری جهرمی در خصوص صحبت یکی از نمایندگان مجلس دانش آموزی مبنی بر دستاورد های 40 ساله انقلاب، اضافه کرد: شما را به خواندن کتاب آمریکای زمین گیر ارجاع می دهم که ببینید آمریکا چه چیزی درباره ما می گوید.

وی با بیان اینکه مفهوم انقلاب اسلامی فراتر از مباحث اجرایی است، گفت: خوب است در کنار سخنوری، علم مان را بالاتر ببریم؛ بنده در سن شما جزو اولین کارهایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذر جهرمی: تمام مدارس کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند

آذر جهرمی: تمام مدارس کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند